вівторок, 19 вересня 2017 р.

ЯК Я СТАВ ЧИТАЧЕМ БІБЛІОТЕКИ № 4. НАВЧИЛИ БАТЬКИ ШАНУВАТИ КНИГУ





Чув багато про критичний стан з бібліотеками, - кажуть, що не читають люди книг, оскільки бібліотеки то щось застаріле.

Але це зовсім не так. Сьогодні, можете мене привітати, у мене свято – я став читачем бібліотеки № 4.



Знаю і переконаний, що читачем постійним.


Бібліотека розташована на Біланівці по вулиці Тімірязєва, 38.

Колись, років 20 тому, велика і потужна бібліотека розміщувалась на першому поверсі; читачі з Біланівки записувались в черги щоб прочитати якусь з популярних на той час книг.

Що змінилось за ці роки?

Бібліотека переїхала в цокольне приміщення, де раніше було відділення пошти. Тепер на першому поверсі – амбулаторія сімейної медицини і приватне помешкання лікаря.
Але навіть те, що бібліотеку попросили лагідно перебратись на перший цокольний поверх, не применшує її значимості.

За кошти обласного бюджету тут зроблено ремонт. Тепло, затишно, сучасно.


Дві кімнатки: сховище і читальний зал, а поряд – підлітковий клуб з кружками майстерності, тенісним столом.


І не кажіть, що тут немає нових книжок, або відсутній вибір.

 Тут є і комп’ютери і інтернет.

В цій невеличкій бібліотеці для вас зберігають 13 тисяч книжок.


Затишний куточок – острівець культури й слова. Поки ще не захоплений ані варварами ані надто просунутими, котрі вважають книгу пережитком. 

Я зупинився і задумався. Скільки раз ходив до книгарень і купував книги, обмінювався з друзями, вишукував в інтернеті … 

Але ж це так просто - згадати , що саме в бібліотеці я можу знайти для себе мудрість, викладену в слові.


Незабаром, в жовтні,бібліотека № 4 святкуватиме своє 50-ти ліття. 

Наперед більше, Храме книги! 

Друзі, прошу вас, йдіть в бібліотеки, читайте. Не забувайте, що книга – то мудрість віків.


Немає коментарів:

Дописати коментар