середу, 24 травня 2017 р.

ДМИТРО КОСТЮКОВИЧ - IRONMAN: ПРОПЛИСТИ -1,9 КМ, ПРОЇХАТИ НА ВЕЛОСИПЕДІ - 90 КМ І ПРОБІГТИ 21 КМ!



Дмитро Костюкович – успішний адвокат, інтелектуал, гарний сім’янин, спортсмен, депутат Кам’янець-Подільської міської ради від ВО «Свобода», просто – чудова, світла людина, а ще він - справжній  IRONMAN! 


Нещодавно він здобув титул Залізної людини з триатлону в місті Гдиня. 

"Невід’ємною частиною мого повсякденного життя є активне заняття спортом. Останнім часом я дуже захопився триатлоном. Триатлон привабив мене своєю багатогранністю, адже в ньому нерозривно поєднані одночасно 3 види спорту: плавання, велосипед та біг. 

Модель підготовки для досягнення мети у триатлоні може бути накладена практично на усі сфери життя: запорукою успіху є системна, цілеспрямована і виснажлива робота заради досягнення поставленої мети. Найскладнішим у світі випробуванням людського організму на витривалість є змагання з триатлону Ironman. 

Цього року я мав за честь подолати напівзалізну дистанцію (Ironman 70.3: 1,9 км. Плавання + 90 км вело + 21,1 км біг) у Польщі (м. Гдиня). Моя стратегічна мета у спорті - проходження повної дистанції Ironman у майбутньому, але для цього необхідно провести ще досить великий об’єм роботи з підготовки. Усталеним гаслом змагань формату Ironman є “Anything is possible”, що в перекладі означає «Все можливо». Отож, я переконаний, що все можливо, а будь-які обмеження і рамки існують лише в нашій свідомості", - розповідає Дмитро.

І от - 22 травня нова вершина - і нова перемога! 



Змагання  з триатлону IRONMAN 70.3 відбувались у місті St. Polten (Австрія). 

Лише уявіть собі, для проходження дистанції потрібно було проплисти 1,9 км, проїхати на велосипеді  90 км і пробігти 21 км! 



"Сьогодні я з величезним задоволенням вже вдруге фінішував у напівзалізній дистанції з триатлону IRONMAN 70.3 у місті St. Polten (Австрія). 

Разом зі мною успішно фінішував мій друг Вячеслав Антал, якого я свого часу підбив на цю авантюру. Для Славка це було вперше. Він - дуже молодець!


Організація заходу формату IRONMAN як завжди - на високому рівні, проте, погода цього разу була явно проти нас: 2 етапи дистанції (плавання 1,9 км і велозаїзд на 90 км пройшли під сильною зливою з вітром при t+10+12* і лише останній етап гонки забіг на 21 км пройшов без дощу. 

Погода ніби виступила грізним опонентом спортсменів, намагаючись перевірити силу їх духу і межі можливостей організму. 

За таких погодних умов це було дійсно драматичне дійство, а учасники, які фінішували, вийшли далеко із зони свого комфорту! Проте, тим ціннішими є отримані нами медалі фінішерів цього старту!
Хочу вкотре висловити вдячність своїй дружині Вікторія Костюкович, доці Соломійці, сину Сашку та усім друзям, які підтримували мене як безпосередньо на гонці, так і вдома під час он-лайн трансляції змагань! 

Така щира підтримка без перебільшення - річ неоціненна! Підтримка близьких людей надає віру у свої сили і надихає на подальші здобутки і досягнення!

Сьогодні я безсумнівно отримав чималу порцію гормону щастя, чого і Вам усім щиро бажаю!!!"


Ми пишаємось, що в нашій команді така чудова людина, як Дмитро!

Немає коментарів:

Дописати коментар