четвер, 4 травня 2017 р.

ОЛЕНА МАЗІЙ – ЧАРІВНА ЖІНКА, ВОЛОНТЕР, ПАТРІОТКА, БІЗНЕС-ПАНІ

         


        Олена Мазій – депутат Кам’янець-Подільської міської ради від Всеукраїнського об’єднання «Свобода», людина з усвідомленою патріотичною позицією, успішна «бізнес-вумен», мати двох синів – воїнів російсько-української війни, супер-бабуся і просто надзвичайно чарівна українка. Народилась і виросла на Донбасі, здобувала вищу освіту на фізико-математичному факультеті у Запоріжжі. Впевнена, що її рід походить від славетного козацького роду. 


                                                    Велика дружня родина пані Олени Мазій

      "До Кам'янця-Подільського ми переїхали всією родиною, оскільки мій тато був класним спеціалістом-мережевиком (тепло, вода, каналізація) на одному з Торезьких заводів, і його запросили працювати на К-ПЕМЗ» ˗ розповідає Олена

     З того часу я закохалась у місто мого чоловіка і моїх синів і стала справжньою кам’янчанкою. Все своє життя Олена Мазій умовно поділяє на чотири професійних етапа: 

«1) Це час, коли я працювала в АСУП К-ПЕМЗ на різних посадах, починаючи оператором ЕОМ і до інженера-програміста. 

2) Коли наша держава ввела в шкільний курс навчання інформатику, мене, як інженера-програміста з педагогічною освітою, це привело на роботу вчителя математики та інформатики в школу. 

     До речі, Сашко Попов – «Дракон», відомий у нас в місті доброволець, воїн ДУК ПС, це теж мій учень. 

3) Цей етап переродив мене у професійному плані, адже я повністю змінила своє бачення на професію і набралась сміливості розпочати власну справу. Мій бізнес належить до мережевих парфюмерно-косметичних структур.


Пані Олена серед колег по бізнесу

     Я майже з нуля в кар’єрі виросла до члена Ради Директорів українського відділення компанії. Це мені дало змогу пізнати не лише себе, а й світ. Я побувала в Парижі, з старшою онучкою святкувала її 9-річчя в Дубаї; я побачила, як живуть люди в світі, як цінують вони свою землю, наскільки усвідомлено для них відбувається процес ідентифікації з певною нацією, наскільки шанують й оберігають вони свою культуру й традиції.

                                                 Пані Олена серед колег по бізнесу

 4) Четвертий етап, я б умовно назвала – «депутатство». Саме під час Революції Гідності до мене прийшло усвідомлення, що мало висловлювати свою позицію активної, свідомої людини. Потрібно брати участь в житті країни, мого міста; не варто очікувати, що корупційна система сама по собі здасться і розтане. 

Пані Олена з побратимом під час патріотичного вишколу

      Слід йти до «влади», робити все, що можеш, щоб зміни прийшли швидше і обов’язково вчитись контролювати владу. 

Пані Олена - учасник патріотичного автопробігу до Дня Героїв України

      Мій шлях  -  шлях правди, справедливості, честі й націоналізму, це шлях, яким я йду в великій команді Всеукараїнського об’єднання «Свобода». 


Фракція ВО "Свобода" в Кам'янець-Подільській міській раді

    Дякую Богові, своїй родині, чоловікові, синам, їх дружинам, онукам, дякую друзям і колегам, дякую свободівцям й громаді. Разом ми ˗ сила і ми таки переможемо!».

                          Пані Олена на сторожі справедливості (участь в судових засіданнях)
                                                     Виступ перед побратимами
                                        Михайло Посітко, Олена Мазій, Геннадій Бенкендорф
                                       Пані Олена під час відкриття патріотичної виставки


Кам’янець-Подільська організація ВО «Свобода» систематично допомагає військовим, малозабезпеченим та соціально незахищеним категоріям населення. Така допомога йде від чистого серця кожного свободівця. 

Депутат міської ради від ВО «Свобода» Олена Мазій: 

«Відгукуюсь майже завжди на прохання про допомогу. В моєму списку і діти-інваліди, і військові, і сироти. Кожна моя допомога – це ціла історія, я щиро переймаюсь долею тих, хто потребує моєї підтримки. Постійно співпрацюю з кам’янчанками-волонтерками - Тетяною Кошелевою, Наталкою Бойко та ін.. Купувала тепловізори на фронт; було, що допомагала тим, хто  їздив до полонених, пораненим бійцям,  родинам полеглих. Постійно спілкуюсь зі своїми земляками, так, у мій список постійної опіки потрапив і дитячий притулок «Батьківський дім» у Петровську (Донецька область). Чому я це роблю? Тому, що це те, що я можу і хочу робити для України».


Пані Олена з подарунками в групі притулку для діток, позбавлених батьківського піклування

        

            Ось такі гарні, успішні жінки, справжні патріотки – є обличчям нашої «Свободи».

1 коментар:

  1. Справжня українка, захоплююся Вами, пані Олено!ХайБог рясно благословить Вас за добрі справи.

    ВідповістиВидалити