понеділок, 11 грудня 2017 р.

КОБИЛЬНИКОВА ПОМСТА. ВО "СВОБОДА" ЗАЯВЛЯЄ ПРО ПОЛІТИЧНІ ПЕРЕСЛІДУВАННЯ

Вася Кобильник

5 грудня 2017 року відбуласся 46-а чергова сесія Кам'янець-Подільської міської ради. Зокрема, одним зі скандальних рішень виявилося питання щодо відміни рішення Виконавчого комітету про надання дозволу на встановлення тимчасової споруди по вул. Огієнка - вул. Гунська.

Тут вже споруджено на зеленій зоні один кіоск, який неофіційно належить депутату міської ради від БПП Артему Дюднєву (молодому депутату).

Артем Дюднєв

Депутату Артему здобути дозволи на розміщення цих кіосків допоміг його колега, проректор університету і до того ж голова фракції БПП Василь Кобильник. Він зорганізував студентів і вони написали листа до влади з проханням про крайню необхідність цих кіосків.

Звичайно, що за ініціативу свободівців більшість не проголосувала ( проект набрав всього 7 голосів).

Але, Василь Кобильник одразу вирішив помститися -перевірити мою власність. І створив тимчасову депутатську комісію. Навіть не знаю, що він наступного разу захоче перевірити. Блюзнірством виглядає і те, що цю комісію очолив колишній голова партії регіонів, голова земельної комісії, головний забудовник міста Валерій Слободян.
Валерій Слободян
Мені закидають, що я будучи школярем, незаконно "насвободив" собі будинок. Звичайно, що політологія то не математика.

В 2002 році мій батько, будучи підприємцем, на конкурсних засадах отримав в оренду земельну ділянку. Оформив всі необхідні документи і в 2007 році розпочав будівництво магазину.




Для того щоб його завершити довелося і важко працювати і кредити брати.  Ще до мого депутатства  батько мені подарував це приміщення. Наразі воно не використовується з об'єктивних причин.


Вчора, на провладному ресурсі вийшла замітка, в якій навмисне спотворено інформацію щодо мене.

Вважаю це продовженям політичних переслідувань Свободи в цілому і мене зокрема зі сторони бандитсько-ригівської кліки.
Закликаю до спілкування, тверезого осмислення будь - якої інформації всіх мислячих кам'янчан. Не піддавайтеся маніпуляціям, адже в такий спосіб відбуваються дискредитації героїв війни, громадських активістів, політичних діячів...

Немає коментарів:

Дописати коментар