середа, 26 квітня 2017 р.

ВИДРІВКА, 2 - НІАЗ ЧИ НЕ НІАЗ? 32 сесія Кам'янець-Подільської міської ради.


ВИДРІВКА, 2 - НІАЗ ЧИ НЕ НІАЗ? ЗЛОЧИН ЧИ ЗАКОННІСТЬ?
        Нещодавно, на 28 сесії Кам'янець-Подільської міської ради, депутати передали в приватну власність земельну ділянку, що знаходиться на території Національного історико-архітектурного заповідника. В той час, як землі на території НІАЗу передаватись можуть лише в довгострокову оренду.
       Мотивували так: земельний відділ не володіє даними щодо меж НІАЗу, головний архітектор написав своє зауваження , що ця земля знаходиться на території НІАЗу, але на сесію не прийшов, а його заступник сказав, що не може зі 100-відсотковою впевненністю сказати де знаходиться ця земля, оскільки межі Заповідника не визначені. Тому  припускаю, що чиновники можуть стверджувати лише те, що ця ділянка знаходиться на планеті Земля.
"ЗА" ПРОГОЛОСУВАВ 21 МІСЬКИЙ ДЕПУТАТ.
ВО "Свобода" вважає це беззаконням.

   Член земельної комісії, депутат Артем Дюднєв після обговорення в соціальній мережі Фейсбук цього прикрого факту, оприлюднив, на наш погляд, дивний документ, в якому ділянка Видрівка, 2 була поза межами НІАЗУ.

     Крім цього, заповідник мав назву не "Кам'янець", а "Старе місто". Помічник депутата-свободівця Володимир Кондрук скористався наявними доступними в мережі картографічними матеріалами і протиставив документу члена земельної комісії Дюднєва інший документ, згідно якого земельна ділянка таки знаходиться в межах НІАЗу.




    Тоді свободівець звернувся з заявою до депутата Дюднєва:"Написав звернення до депутата міської ради Артем Дюднєв з проханням звернутися до правоохоронних органів з метою встановлення можливих порушень законодавства під час виділення ділянки за адресою вул. Видрівка, 2, яка за Генпланом відноситься до території НІАЗу а за матеріалами, які додані до рішень міської ради відноситься до земель житлової забудови. Чому звернувся до цього представника громади? Тому що саме він надав в своїх коментарях інформацію, яка протирічить Генплану та він представляє владну фракцію в міській раді. Отже чекаємо на допомогу депутата". 

    Це було 3 березня. На сьогодні, від депутата Дюднєва немає жодної відповіді на звернення кам'янчанина.

     Сьогодні, 26 квітня 2017 року, не зважаючи на протизаконність проекту рішення, заклик голови фракції ВО "Свобода" Михайла Посітка, більшість таки погодила рішення щодо земельної ділянки на території НІАЗу, по вул. Видрівка , 2.





Отже, провладні не нехтують нічим. Реванш старої системи у повній силі.

Маємо надію, що таке наше звернення почує міський голова і відреагує за законом, а не велінням чиїхось інтересів.


Кам’янець-Подільському міському голові
Сімашкевичу М.Є.
32300 м. Кам’янець-Подільський, майдан Відродження, 1
 
Копія: Прокурору м. Кам’янця-Подільського
32300 м. Кам’янець-Подільський, вул. Драгоманова, 11 

Депутатське звернення
Шановний Михайло Євстафієвич!


26 квітня 2017 року Кам’янець-Подільською міською радою було прийняте рішення №___ «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за адресою вулиця Видрівка, 2 та передачу її у власність Полюку І.М., Шулик К.М.»
На моє переконання це рішення є протиправним з наступних причин:
Відповідно до ч. 4 ст.83 Земельного кодексу України до земель комунальної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать у тому числі землі під об'єктами природно-заповідного фонду, історико-культурного та оздоровчого призначення, що мають особливу екологічну, оздоровчу, наукову, естетичну та історико-культурну цінність, якщо інше не передбачено законом.
Відповідно до Статуту НАЦІОНАЛЬНОГО ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНОГО ЗАПОВІДНИКА «КАМ’ЯНЕЦЬ» заповідник є об’єктом державної власності, належить до сфери управління Міністерства культури України. Заповідник має особливу історико-архітектурну та наукову цінність.
Відповідно до ст. 6 Земельного кодексу України до повноважень Верховної Ради України в галузі земельних відносин належить погодження питань, пов'язаних із зміною цільового призначення особливо цінних земель державної та комунальної власності, припиненням права постійного користування ними відповідно до цього Кодексу.
Відповідно до зауважень до проекту рішення першого заступника голови міської ради Горшунова Г.І. та директора Департаменту містобудування та архітектури Пиріжка І.В., вказана вище ділянка з кадастровим номером 6810400000:27:001:0025, знаходиться в межах НАЦІОНАЛЬНОГО ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНОГО ЗАПОВІДНИКА «КАМ’ЯНЕЦЬ».
Відповідно до викопіювання, яке підписано директором Департаменту містобудування та архітектури, з історико-архітектурного опорного плану вказана ділянка теж безперечно знаходиться в межах заповідника (додається).
Крім того, є обґрунтовані підозри щодо підробки документації, яка використовувалася при прийнятті попередніх рішень щодо цієї ділянки.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України “Про статус депутатів місцевих рад” при здійсненні депутатських повноважень депутат місцевої ради має право вимагати усунення порушень законності і встановлення правового порядку.
Відповідно до ч. 4 ст. 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні» Рішення сільської, селищної, міської ради у п'ятиденний строк з моменту його прийняття може бути зупинене сільським, селищним, міським головою і внесено на повторний розгляд відповідної ради із обґрунтуванням зауважень. Рада зобов'язана у двотижневий строк повторно розглянути рішення. Якщо рада відхилила зауваження сільського, селищного, міського голови і підтвердила попереднє рішення двома третинами депутатів від загального складу ради, воно набирає чинності.
Відповідно до ст. 15 Закону України “Про статус депутатів місцевих рад»  депутат місцевої ради як представник інтересів територіальної громади, виборців свого виборчого округу у разі виявлення порушення прав та законних інтересів громадян або інших порушень законності має право вимагати припинення порушень, а у разі необхідності — звернутися до відповідних місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, а також до правоохоронних і контролюючих органів та їх керівників, з вимогою вжити заходів щодо припинення порушень законності. У разі виявлення порушення законності депутат місцевої ради має право на депутатське звернення до керівників відповідних правоохоронних чи контролюючих органів.
Місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, об’єднання громадян, керівники підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, до яких звернувся депутат місцевої ради, зобов’язані негайно вжити заходів до усунення порушення, а в разі необхідності — до притягнення винних до відповідальності та повідомити про це депутата місцевої ради.
У разі невжиття відповідних заходів посадові особи місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та керівники правоохоронних і контролюючих органів, до яких звернувся депутат місцевої ради, несуть адміністративну або кримінальну відповідальність, визначену законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України “Про статус депутатів місцевих рад”, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та їх посадові особи, а також керівники правоохоронних та контролюючих органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території відповідної ради, до яких звернувся депутат місцевої ради, зобов'язані у десятиденний строк розглянути порушене ним питання та надати йому відповідь.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням положень закріплених у законах України "Про статус депутатів місцевих рад", “Про місцеве самоврядування в Україні» вимагаю:
1.      Зупинити рішення Кам’янець-Подільської міської ради № «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за адресою вулиця Видрівка, 2 та передачу її у власність Полюку І.М., Шулик К.М.» та внести його на повторний розгляд міської ради із відповідними обґрунтуваннями зауважень;
2.      Провести службове розслідування та за результатами звернутися до відповідних правоохоронних органів з заявою про вчинення злочину з відповідною кваліфікацією з метою притягнення винних осіб до відповідальності;
3.      Розгляд мого депутатського звернення провести в моїй присутності;
4.      Надати інформацію за результатами розгляду даного звернення на мою поштову адресу та на електронну адресу: vos_kp@ukr.net.

Додаток: Викопіювання з історико-архітектурного опорного плану.

Депутат Кам’янець-Подільської міської ради  М.В. Посітко

27 квітня 2017 р.




Немає коментарів:

Дописати коментар